środa, 14 stycznia 2015

Lisa Gardner - Złap mnie (Marta Grzywacz)

Detektyw D. D. Warren - 6

Treść

Sierżant bostońskiej policji D. D. Warren łączy pracę z niespodziewaną rolą młodej matki. Podczas rozwiązywania sprawy zabójcy pedofilów, trafia na Charlie. Ta twierdzi, że jak jej dwie przyjaciółki zostanie zabita 21 stycznia o 8 wieczorem. W związku z tym prosi detektyw o rozwiązanie sprawy jej przyszłego morderstwa. Jednocześnie D. D. Warren zdaje sobie sprawę, że Charlie coś ukrywa.

D. D. Warren

  1. Samotna (Alone)
  2. W ukryciu (Hide)
  3. Sąsiad (The Neighbor)
  4. Dziecięce koszmary (Live to Tell)
  5. Kochać mocniej (Love You More)
  6. Złap mnie (Catch Me)
  7. Fear Nothing

Lektor

Marta Grzywacz czyta poprawnie, choć dość beznamiętnie. Wprawdzie Charlie gdy mówi o zabójstwach robi to bez emocji, to jednak panią sierżant wyobrażam sobie jako dość wyszczekaną i spodziewałbym się odpowiedniego przeczytania jej kwestii. Sposób czytania lektorki pasuje mi do Charlie, ale nie za bardzo do detektyw.

Podsumowanie

Jak zwykle u Lisy Gardner wciągająca historia, tajemnice z przeszłości, brutalne morderstwa oraz pani detektyw D. D. Warren. Warto posłuchać tego dobrego kryminału.

Złap mnie (publio.pl) 29,00 zł 26,10 zł
Złap mnie (audioteka.pl) 29,00 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz