środa, 11 lutego 2015

Promocje bez filtra na audiobooki

Promocje bez możliwości przefiltrowania listy

Nic się nie zmienia

Już kiedyś pisałem na ten temat, dotyczyło to eBookPoint, ale szybko poprawili tę uciążliwość: Promocje bez filtra na audiobooki. Chwała im za to. Dziś znalazłem dwie interesujące mnie promocje (interesujące mnie = dotyczące audiobooków) na Nexto i Publio. W obu wypadkach można listę pozycji o promocyjnych cenach posortować. W wypadku Publio także przefiltrować. Niestety nie ma filtra dla formatu publikacji.

Filtr przydatny nie tylko dla audiofili

Filtrowanie po typach plików jest przecież przydatne nie tylko dla miłośników audiobooków, ale także dla tych kupujących ebooki. Rodzaj czytnika sprawia, że niektórzy kupują tylko ebooki np. w formacie epub, albo jak mają kundelka w formacie mobi. We wspomnianych przeze mnie promocjach na Publio łatwo się przebić bo lista krótka i tylko jeden audiobook. Niestety w Nexto lista ma wiele stron, a ebooki są pomieszane z audiobookami. Dlaczego muszę w zdaniu o promocjach używać słowa "niestety". Facepalm.

Audioteka

I to jest jeden z powodów, dla których wolę Audiotekę. Inne serwisy sprzedają ebooki i audiobooki. Często traktują te ostatnie po macoszemu. Audioteka skupiła się na jednym produkcie i robi to dobrze. Jak mówi stare przysłowie: nie łap dwóch srok za ogon.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz