sobota, 7 czerwca 2014

Audiobook+ - ebook i audiobook w jednym (audioteka.pl)

Na stronie audioteki można kupić 23 audiobooki w specjalnej wersji. Z mojej listy należy do nich Kryptonim Burza. W tych specjalnych audiobookach jest taki przycisk (fragment koła z napisem: "teraz czytaj"). Kliknięcie umożliwia przejście od audiobooka do ebooka. Samego ebooka czyta się dość dobrze, choć ci, którzy są przyzwyczajeni do innych readerów (np. Aldiko) mogą trochę narzekać na spartańskie możliwości.

Najnowsza aplikacja Audioteki na androida (2.0) umożliwia podobne przejście, ale należy kliknąć na menu w górnym prawym rogu i wybrać opcję: "Czytaj".

Moje zdanie

Dla mnie jest to bardzo fajna sprawa. Bo choć lubię audiobooki to jednak jestem wzrokowcem i szczególnie przy książkach, gdzie jest sporo osób z dziwnymi imionami trochę mi się czasem mieszają bohaterowie. Nic tak nie pomaga jak przyjrzenie się wtedy tekstowi.
Jest to kolejna inicjatywa pokazująca, że na naszym rynku Audioteka jest przodującym wydawcą audiobooków.
Czy ta forma się przyjmie - czas pokaże, ale na pewno warto spróbować i poczytać słuchając.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz