poniedziałek, 9 czerwca 2014

Joe Alex - Jesteś tylko diabłem (Jacek Rozenek)

Treść

Maciej Słomczyński kryjący się pod pseudonimem Joe Alex napisał sporo książek, w których właśnie Joe Alex jest głównym bohaterem.

Coś lekkiego na stress

Do dziś pamiętam jak jako mały chłopiec codziennie widziałem moją mamę czytającą książki. Joe Alex to była jej lektura na stress. Powtarzała, że te książki pomagają jej się wyłączyć i oderwać od rzeczywistości. Potrzebowała czegoś lekkiego. Teraz po latach i ja sięgnąłem po tego autora. Muszę powiedzieć, że działa.

Lektor

Jacek Rozenek jak zwykle rewelacyjny. Już na samym wstępie czytając cytat z Narodzin Merlina pokazuje swoje mistrzostwo.

Posumowanie

Klasyczna i trochę retro, ale dalej wciągająca fabuła.

Jesteś tylko diabłem (publio) 18,95 zł 19,95 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz