sobota, 18 października 2014

Komiksy do słuchania z Biedronki

Jak pewnie wielu już wie. Komiksy wyprodukowane przez Sound Tropez można kupić w Biedronce. Mieszkam w UK więc poprosiłem kuzynkę, aby kupiła mi parę. Ucieszył mnie fakt, że każde opakowanie oprócz płyty CD zawiera kod do ściągnięcia słuchowiska. Niestety tutaj spotkał mnie zawód. Choć jak widać na załączonym obrazku mam komiksy na półce to nie mogę ich ściągnąć, bo jestem poza terytorium Polski. Trochę to dziwne, bo przecież nie ma chyba przeciwwskazań, aby przewieść czy przesłać płyty CD przez granicę. Cała ta sytuacja zachęciła mnie aby zainteresować się VPN (Virtual Private Network czyli Wirtualna Sieć Prywatna). To taki "tunel", który umożliwi mi oszukanie stron, które chcą sprawdzić mój IP. I teraz pytanie: czy złamię prawo, gdy skorzystam z takiego rozwiązania? Trochę irytujące są takie rozwiązania i decyzje o sprzedaży czegoś tylko dla pewnej puli adresów IP.

Audiobooki można też kupić w promocji na stronie CDP
Audio komiksy 19.99
Ale chyba w Biedronce mimo wszystko się bardziej opłaca bo za tą samą cenę dostaje się płytę CD oraz możliwość ściągnięcia ze strony cdp.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz