czwartek, 5 czerwca 2014

Najnowsza AudioPolityka na 25 lecie trochę krótka

Opisywałem już AudioPolitykę i to dość pozytywnie. Niestety trochę się zawiodłem najnowszym numerem. I nie chodzi mi o treść, bo to ciekawe podsumowanie ostatnich 25 lat, ale o ilość. Zwykle AudioPolityka ma 10 plików, które razem dają około 3 godzin słuchania. W tym numerze dostaje się tylko 7 plików i 2 godziny. Trochę to nieuczciwe.

Poprawka

Okazuje się, że ta AudioPolityka ma 10 artykułów jak zwykle, tyle że nie ma ich na stronie Cyfrowej Polityki. Np. w Audiotece można kupić ten numer z 10 artykułami.
Nie lubię takich sytuacji, gdzie producent treści traci przez tych, którzy tą treść dostarczają. Nawet wtedy gdy obydwie strony są zatrudnione przez tą samą firmę.
Jestem zniesmaczony i mam nadzieję, że Polityka szybko doda pozostałe artykuły na stronę Cyfrowej Polityki.

25 lecie

Tym bardziej szkoda, że to naprawdę fajny numer. Zwykle interesujące dla mnie jest jakieś 50% artykułów, a tutaj chyba wszystkie. Ten numer to naprawdę fajne podsumowanie ostatnich 25 lat w Polsce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz