środa, 4 czerwca 2014

EDGARD - Angielski - Discover Great Britain (Victoria Atkinson, Andy Edwins, Miłogost Reczek, Sharon Chorbadjian)

Podręcznik do nauki angielskiego na średnim poziomie.

Treść

Zaczynającym przygodę z językiem często się wydaje, że polega ona tylko na nauce słówek i gramatyki. Jednak każdy język jest nierozerwalnie związany z kulturą, historią itd. Ten podręcznik uczy nie tylko słówek, ale także historii, struktury współczesnej UK, systemu szkolnictwa, struktury politycznej, gospodarczej itd. itp.

Dlaczego ważne

Kiedy przyjechałem do UK i zostałem zaproszony na obiad przez angielską rodzinę starałem się zachowywać bardzo grzecznie. Zjadłem i na pytanie czy chciałbym więcej odpowiedziałem kulturalnie: "Thank you". Jakie było moje zdziwienie gdy dostałem dokładkę. Okazuje się, że polskie "dziękuję" oznacza "dziękuję, nie chcę więcej", a angielskie "thank you" oznacza "dziękuję, chętnie zjem więcej".

Jak ułatwia naukę

Nauka kultury, historii itd. oprócz nauki języka wydaje się dodatkowym obciążeniem, ale to nie prawda. Te dodatkowe informacje pozwalają lepiej zapamiętać słówka. Czasami jak w powyższym przykładzie tłumaczymy polskie słówko (czy zwrot) na jego angielski odpowiednik i myślimy, że oznacza to samo. Tak nie jest. Tak więc ucząc się więcej uczy się poprawnie rozumieć w obcym języku. Drugim powodem dlaczego to ułatwia jest budowa naszej pamięci. Uczenie się słówka powoduje powstanie jednego połączenia typu: polskie słowo - angielski odpowiednik. Poznanie jak Anglicy je stosują sprawia, że mamy dodatkowe połączenia w mózgu, co sprawia, że łatwiej sobie przypomnieć takie słowo.

EDGARD

Słuchałem już wielu kursów tej firmy. Są zawsze przygotowane rzetelnie i dokładnie. Polecam ich produkty z czystym sumieniem.

Podsumowanie

Jeżeli uczysz się brytyjskiego angielskiego koniecznie musisz poznać Wielką Brytanię. Jest to niezwykły kraj, w którym wiele rzeczy jest inaczej niż w Europie (nie tylko lewostronny ruch). Ten kurs bardzo to ułatwia. Dodatkowo zawiera wiele ciekawych lekcji, np. o monarchii, Margaret Thatcher, piłce nożnej itd.

Angielski - Discover Great Britain (ebookpoint.pl) 26,90 zł
Angielski Discover Great Britain (audioteka.pl) 26,90 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz