czwartek, 1 maja 2014

Majowe promocje w Audiotece i Publio

Jest kilka ciekawych promocji, z których warto skorzystać. Tańsze audiobooki!

audioteka.pl

Audioteka przeceniła 23 pozycje (nawet do 50%). Ja polecam szczególnie dwie:

Robert Galbraith - Wołanie kukułki (Maciej Stuhr)

34,90 zł 19,90 zł
Książka napisana pod pseudonimem przez J.K. Rowling (czyli panią od Harrego Pottera). Jest to jej debiut w literaturze dla dorosłych i większość jest zgodna, że udany. Wołanie kukułki to kryminał. Osobiście nie słuchałem, choć mam audiobooka. Przesłuchała go moja żona i poleca go. Ja przesłucham go w następnej kolejności, szczególnie dlatego, że czyta Maciej Stuhr.

Mario Puzo - Rodzina Borgiów (Wiktor Zborowski)

31,90 zł 23,90 zł
Mario Puzo jest znany ze swoich książek o mafii. Najbardziej znana to oczywiście Ojciec Chrzestny (polecam słuchowisko na audioteka: Mario Puzo - Ojciec Chrzestny). Rodzina Borgiów to wg autora pierwsza rodzinna mafia. Książka to beletryzowana historia tej rodziny, z której najbardziej znany jest chyba papież Aleksander VI, ale Lukrecja i Cezar też są znani (wszyscy raczej z negatywnych rzeczy). Polecam, szczególnie dlatego, że sporo informacji jest prawdziwych. Można więc miło spędzić czas i nauczyć się wiele z historii Włoch i Papiestwa.

publio.pl

Publio będzie sprzedawać audioksiążki Joe Alexa za połowę ceny. Ale tylko pomiędzy 9 wieczorem a północą.

Joe Alex - Jesteś tylko diabłem (Jacek Rozenek)

19,95 zł 9.90 zł
Ja kupuję Jesteś tylko diabłem. A to ze względu na lektora (lubię pana Jacka). Opis wygląda dość obiecująco.

Obietnica

Postaram się jak najszybciej zrecenzować te audiobooki. Miłego słuchania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz