wtorek, 3 marca 2015

Audio Wprost

Wersja audio tygodnika Wprost

Treść

Sporo artykułów dotyczy ostatnio głośnego tematu: molestowania w pracy, a szczególnie głośnej afery z Kamilem Durczokiem w roli głównej. Oprócz tego można posłuchać o rosyjskich szpiegach, którzy wykradali informacje polskiej armii. Omówienie różnych metod rzucenia palenia. Sowiecki gwałt - wywiady z kobietami, które przeżyły "wyzwolenie". Łącznie 4,5 godziny nagrania, a czyta Leszek Filipowicz.

Spis treści

  1. Drodzy Czytelnicy
  2. Postać Tygodnia
  3. Rosjanie szpiegowali polska armie
  4. Prezydent czy kandydat
  5. Milczenie owiec
  6. Przeżyłam molestowanie
  7. Prezydenci 2.0
  8. Brokerzy od serca
  9. Y bez kompleksów
  10. Żebromatki
  11. Matki które zabiły
  12. Polityka grobowa
  13. Trzy rozmowy o ucinaniu głów
  14. Wielka czystka
  15. Bajka o milionerze
  16. Licencja na rujnowanie
  17. Jak rzucić palenie
  18. Ukryty wróg płodności
  19. Zajrzeć w dusze
  20. Poradzić sobie z ciałem
  21. Sowiecki gwałt
  22. Dlaczego kobiety zmieniają świat
  23. Szumowina Tak Tak Tak

Wady

Trochę pomieszała im się kolejność, np. artykuł 21 Sowiecki gwałt jest tak naprawdę pod numerem 22, a tamten artykuł Dlaczego kobiety zmieniają świat po numerem 21.

Podsumowanie

Cały 2014 rok miałem subskrypcję AudioPolityki i niedawno z niej zrezygnowałem. Powodem było to, że większość artykułów wcale mnie nie interesowała, bo Polityka nagrywa tylko 10 wybranych artykułów. Zaletą Wprost jest to, że jest ich ponad dwa razy więcej. Myślę, że mało kto czyta wszystkie teksty z danego czasopisma, dlatego większy wybór daje większe prawdopodobieństwo, że znajdzie się coś dla siebie. I to się tutaj sprawdza, bo myślę, że aż 80% z tych artykułów mnie zainteresowało. Dodatkowo ten numer (10) jest w Audiotece za darmo, więc można wypróbować i zdecydować, czy płacić za kolejne 4 zł.

AudioWprost, Nr 10 z 02.03.2015 (audioteka.pl)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz