wtorek, 18 listopada 2014

Smart AudioBook Player

Aplikacja do audiobooków na Androida

Opis

Darmowa aplikacja do słuchania audiobooków. Nie przetestowałem wszystkich aplikacji tego typu, ale ta wydaje mi się najlepsza.
Oczywiście najwygodniej jest używać aplikacji danego producenta (np. audioteki, ebookpoint czy publio). Ale od czas do czasu gdy np. dostanie się audiobooka na CD wtedy trzeba użyć innej aplikacji, a podstawowy player nie zapamiętuje miejsca gdzie się skończyło słuchać.
Obsługa programu jest bardzo prosta na początku trzeba wybrać folder z którego będą czytane audiobooki. U mnie jest to folder 'Music' na karcie.
Jak też widać na obrazku obok można ustawić sortowanie po tytule oraz po nazwie pliku.
Utworzyłem podkatalog: 'Dziadek i niedzwiadek' i tam przegrałem adudiobooka. Program od razu go pobrał, pliki dodane zostały w odpowiedniej kolejności i od razu mogłem zacząć słuchać.
Jak widać na obrazku po prawej audiobook nie miał odpowiedniego obrazka, ale nie stanowiło to problemu. Po wybraniu opcji 'Search Cover' wyświetliły się różne propozycje na okładkę, a po zatwierdzeniu miałem już audiobooka wraz z odpowiednią okładką.
Tak więc zarówno obsługa jak i dodatki typu szukanie okładki działają bardzo dobrze. Nie miałem żadnych problemów z aplikacją. Wybór kolejnego pliku lub przeskoczenie w przód lub tył o minutę też działa perfekcyjnie.


Smart AudioBook Player

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz